Instalații GPL cu injecție directă – Landi Renzo FSI

Landi Renzo FSI

Instalațiile GPL pentru motoarele alimentate prin injecție directă au la bază sistemele secvențiale Landi Renzo, dar cu soluții tehnice atât hardware cât și software, care garantează funcționarea optimă a motorului cu injecție directă.

La fel ca la sistemele secvențiale, injecția de gaz are loc în galeria de admisie, permițând aceeași simplitate de montaj ca la sistemele secvențiale precedente, având posibilitatea de a utiliza aceleași componente.

Electronica este ceea ce reprezintă noul sistem inovativ, fiind supusă unor teste severe, validate de către fabricanții de autoturisme pentru aplicații în compartimentul motor.

Datorită noului sistem de injecție directă de benzină - un sistem complex, au fost necesare noi inovații, atât cu referire la electronică precum și a algoritmilor de calcul.

Instalația GPL FSI este destinată vehiculelor având motoare cu injecție directă de benzină, aspirate sau turbo, cu putere de până la 134 kw.

Sistemul FSI este format din următoarele componente:

  • - rezervor de GPL și multivalvă
  • - electrovalvă MED
  • - reductor vaporizator I.G.1
  • - injectoare MED Technica Teflon
  • - senzori de temperatură și presiune gaz Bosch
  • - electronica ECU Landi Renzo
  • - comutator digital cu indicator de nivel gaz și buzzer (avertizare sonoră)


Automobile care funcționează pe baza injecției directe de benzină:

PRODUCĂTOR MODEL AN PUTERE MOTOR
AUDI A3 2.0 TFSI 2007 147 KW CAW
MAZDA CX-7 2.3i 16V TURBO 2007 191 KW L3
PEUGEOT 308 1.6i 16V TURBO 2007 110 KW 5FX
SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 TFSI 2005 145 KW BWA
VOLKSWAGEN GOLF 1.4 16V TURBO 2006 103 KW BMY
VOLKSWAGEN GOLF 1.6 16V 2006 85 KW BLP
VOLKSWAGEN GOLF 5 1.6 16V 2004 85 KW BAG
VOLKSWAGEN GOLF 5 GTI 2.0 16V 2006 147 KW BPY
VOLKSWAGEN GOLF 5 GTI 2.0 TFSI 2008 147 KW BWA
VOLKSWAGEN JETTA 2.0 FSI 2006 110 KW BVX
VOLKSWAGEN PASSAT 1.4 TSI 2008 92 KW CAXA
VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 16V 2006 110 KW BVY
VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TFSI 2005 147 KW AXX